lördag 3 september 2011

Anonyma kommentarer eller inte?

Hej!
Jag har under en tid följt debatten om möjigheten att vara anonym eller inte i sina kommentarer till tidningsartiklar och annat material på nätet. Svår fråga. Fördelen med att kunna vara anonym är man kanske vågar vara helt ärlig. Att sådant som inte annars vågas sägas högt kommer fram. Nackdelen är att mycket av det som skrivs anonymt blir orelevant och onyanserat. För min del väger det negativa över. Jag tycker om debatter, men jag vill att de ska ge något och jag vill gärna veta vem vi på Familjebostäder debatterar med. Utifrån mitt resonemang kan man nu inte vara anonym i sina kommentarer på denna blogg.

Katrin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ShareThis

Prenumerera via e-post. Du kan få de senaste rubrikerna skickade till dig via e-post. Det är Google som sköter utskicket, och det blir maximalt ett om dagen, men självfallet inget om det inte kommit något nytt på sajten. Garanterat spamfritt! Subscribe to Värdens blogg by Email